- ↓ - ↓ - ↓ - ↓ - ↓ - ↓ - ↓ - ↓ - ↓ - ↓

}
2010-08-13 @ ${EntryTime
Nu är jag hemma hos pappa, har varit i stallet och skrittat ut en sväng, mockat hagen och pysslat med peppe...

Har nästan precis duschat, men känner mig inte särskillt bra.. hungrig men mätt på samma gång och illamående mellan åt sjukt konstigt och irriterande, usch har varit så mellan åt ett tag nu... nej nu ska jag inte snacka om de mer...

Helgens planer blir:

Lördag: Åka till ribban och kolla på fälttävlan och lite sånt & såklart kolla i tälten som dem säljer hästsaker..

Söndag: Rida, mocka hagen och åka till Nova.



Här är en bild på hela laget som jag lovade.
Kom 2:a i finalen 2005 (Dagstorps RF)

Jag står längst åt vänster (vit häst)

Saknar att tävla sjukt mycke och inte minst att tävla i laget, man blir så himmla mycke mer taggad och satsar allt.
Minne för livet.



Båda ponnisarna fick följa med den dagen.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback