Bara ta de lungt...

}
2010-08-19 @ ${EntryTime

Sitter på mitt rum och bara tar de lungt...

Hoppat i mina myysiga fårskinnstofflor & mjukisbyxor, käkar kex choklad.. Mmmm



Sedan förra inlägger har jag ätit Lunch & tillagat.. (nudlar & kokta grönsaker)
Planerat dagar jag ska rida till och med nästa torsdag (nytt ridschema efter var torsdag, tid osv som ökar suksesivt..)
Och lite annat smått förstås...

Ska kolla redan nu vad jag ska ha på mig i morgon.. suck ska ju till Lomma och “leka” med dem nya ettorna, löjligt värre kunde lika bra börjat med en mjukstart har ju trots allt många nya lärare.., men denna gången ska jag faktist följa med.. haha någon gång får va den första... dock ska vi såklart spela massa bollsporter (utmärkt jag som knappast har något bollsinne överhuvudtaget och dessutom hatar de flesta bollsporter...) Vet, jag bara klagar men blir irriterad ibland när man kunde gjorde f*n så mycke vettigare saker, man är ju faktist i skolan för att lära sig något nytt inte leka...


Schemat var väll helt okej uppdelat i A och B perioden (varannan vecka)

A period (förmiddagar) (nästa vecka)
Måndag: 8 - 12,10
Tisdag: 09,35 - 11,15
Onsdag (heldag): 8- 16,05
Torsdag: 8 - 13,30 
Fredag: 8 - 12,55

B period (eftermiddagar)
Måndag: 11 - 16,50
Tisdag: 13,05 - 15
Onsdag: (heldag): 8- 16,05
Torsdag: 12,25 - 16,25
Fredag: 12,15 - 17,00


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback