Cyklar till stallet nu

}
2010-08-22 @ ${EntryTime
Yes nu värkar de va uppehåll, passa på att cyka nu...

Ska bara ta med en ren stalltröja.. har nämligen mina ridkläder i stallet så brukar ta med rena kläder ibland när de behövs...



Såhär ser den tröjan ut som jag tar med mig idag.. (tröja som jag fått när man varit funktionär här va de då på ponny sm) Har mängder med olika liknande tröjor bland annat sånnahär, svarta där de står fälttävlan någonting..., röda osv.. (t-shirtar) sen rider jag även i pike tröjor, vanliga t-shirts med något hästtryck som jag köpt på hööks osv.. använder alltid särskillt ridtröjor som jag köpt till att rida i eller fått.. gillar inte att rida i gammla slitna tröjor som ser lite haldassiga ut, missfärgade, tappat texten, hål osv... fast de är ju upp till var och en men så här gör jag.. =)

Ska ta hem mina hoppbenskydd och tvätta dem och istället ta dit damasker / strykkappor eller vad man nu vill kalla de...

Höörs senare när jag kommit hem!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback