Fredag

}
2010-08-13 @ ${EntryTime

Dålig uppdatering på sistonde men har gjort en massa inlägg halv färdiga som aldrig kommit upp... men men ska försöka uppdatera lite bättre idag.

Fredag som sagt idag vilket betyder att man ska till pappa senare idag + att jag ska skritta i 30 minuter (troligen på grusvägen) & mocka hagen...

I helgen ska jag:
Åka till Nova och höra där jag ska praktisera (står att vi ska börja 8 men då har inte köpcentret öppet...)
Förhoppningsvis samtidigt handla kjolen som jag hittade sist (om den finns kvar)
Skritta på söndag i 30 minuter
Sen kanske pappa har några planer för helgen..

Ska packa snart allt vad man kan behöva över en helg...

I know sååå tråkigt inlägg


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback