Haremsbyxor

}
2010-08-28 @ ${EntryTime
När haremsbyxor först kom tyckte jag dom var vansinnigt fula och skulle aldrig kunna tänka mig att ha på mig ett par. Alldeles för pösiga och hängde för mycke i rumpan, nej gillade verkligen inte alls dem så långt i från min smak och stil... ↓
 
Bild lånad från Google (dessa är från Ginatricot)


Nu när haremsbyxor funnits ett bra tag har de kommit något snyggare modeller, modeller som inte ser ut som man har en häng blöja utan lite mer okeej loose fit.




Vänstra från Topshop och högra från BikBok

Snyggt med lite tajtare upptill tillexempel en t-shirt med tryck & ett par kilklackar eller några platta varianter...
 men funkar även med kavaj & höga klackar.

Man ska bara se upp så de inte ser slövsigt ut, bara för att man har lite slappa byxor ska inte resten vara halv dassigt så en halvdassig stor tröja och värsta ut slitna skorna är ett stort no no.

Bra kompliment istället för mjukisar ibland orkar man bara inte alltid ha tighta byxor och som ni kanske redan vet är jag välldigt anti mjukisar (funkar när man är sjuk eller bara hemma, stallet & idrotten men annars inte)

Man kan ju alltid prova...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback