Hemma efter sjukgymnasten

}
2010-08-18 @ ${EntryTime
Var som sagt i går på vårdcentralen och kollade min rygg som blivit sne, då sa läkaren att jag skulle till sjukgymnasten idag och kolla eftersom dem kan sånt bättre. Så i dag blev de ingen sovmorgon och knappt fixa mig för den delen heller.. suck såg f*n ut som ett troll i håret.., dit fylla i en massa papper sen skulle en sjukgymnast kolla på ryggen och så klart måste man stå där i BH...
Visade sig iallfall att de inte alls var bra så ska bli kallade till en ortoped och kolla ännu mer nogrannt... suck alltid ska de va något...
Kallas försten för något speciellt när ryggen är så där kan inte riktigt namnte utan till men hatar när folk säger de för de känns bara så feel svårt att förklara men hatar när någon säger att jag har de..

Är inte på särskillt bra humör minst sagt, irriterad på allt och trött som f*n.

Vill bara skrika är så förbannat arg, trött och irriterad på detta sk*tet med ryggen....

Finns bara en bra sak med denna morgon... =)


Måste faktist erkänna jag har absolut ingen lust att rida idag är bara sååå j*vla irriterad... än mindre att mocka hagen...

Ska ju som sagt träffa Joanna och färga håret vilket jag ser fram emot, tänka på annat och ha roligt (förhoppningsvis om inte håret missfärgas.. xD )



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback