Hemma hos pappa igen efter ribban

}
2010-08-14 @ ${EntryTime

Nu är jag som sagt hemma hos pappa igen efter att ha varit på ribban och kollat på terrängen, agiliti och lite kanin hoppning duggade bara lite och kom ett ösregn men de va bara att skjula en liten stund sen va de lungt igen..

Härligt att kolla på terrängen när dem kommer i full fart och är helt orädda..
(ser ut till att va iallfall..) blir själv sjukt sugen (haha inte för att jag är så orädd direkt men men...) Kul att se starten när dem sticker iväg som ett skott man kan verkligen se hur både ryttare och häst är taggade och kan gå från 0 tilll 100... och vattnet men givetvis alla andra hinder är roliga att se... dock brukar jag inte kolla på starten isåfall bara när jag är funktionär..



(Bild från google)






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback