Onödigt inlägg

}
2010-08-15 @ ${EntryTime

Hemma igen efter en helg hos pappa.

Känns sjukt trååkigt och deprimerande på torsdag börjar skolan redan nästa vecka åå suck och inte på tal om min trååkiga garderob eller snarare innehållet för de första var kjolen slut som jag skulle köpt idag :( och för de andra är jag fortfarande inte säker på om jag ska behålla skorna eller köpa en helt annan modell i kamel färg.

Känns som jag behöver typ en jäkla massa i klädes väg och smycke bland annat flätat skärp, kjolen som sagt.., en drös snygga toppar, koftor i olika modeller, halsdukar, stora halsband som jag hittat på veromoda..., större örhängen mm.. nää nu ska jag sluta klaga men är inte på särskilt bra humör..  

Vill shoppa shoppa och shoppa haha xD neej men sånt man behöver gick ju aldrg idag eftersom vi bara fixa de med min praktik och fikade... hehe känns som de kommer bli lite farlgt för mig när jag ska praktisera.. vet ju aldrig vad man kommer hem med, nä ska försöka att inte handla något innan eller efter praktiken men kommer bli svårt...


                                   

Okeej jag kan bara inte se normal ut på bild.. xD antingen ser jag ut som en död fisk eller helt flummiga bilder som jag bara inte visar här... men men jaja vad ska man förvänta sig  
I am not a model!


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. Tack så jättemycket!

Fin blogg du har

2010-08-16 @ 02:15:44
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback