Höstskor

}
2010-08-01 @ ${EntryTime
Hösten är på g vilket betyder att det är dags att kika in på (bland annat) skorna...

Sneekers har jag redan så de jag nu funderar på är boots, feminina och lite nättare boots. Skulle se dö roligt ut på mig med ett par klumpiga och stora boots är inte riktigt min stil heller...

Har kollat in lite, bland annat provat ett par idag inne på scorett som jag fasnade för ↓ (nästan dessa fast annat märke, de andra märket satt bättre och hade lite annan färg, åt de mer matta svarta..)


Kanske något sånt... snyggare ihop med en outfit osv..
Söker som sagt ett par skor till både jeans och leggins (outfit med tunika eller klassisk med någon topp och jeans)



Gillar även Elin Klings boots av märket Notabene ↓ (Bilden är lånad här ifrån!) 






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback