Rubriik

}
2010-08-23 @ ${EntryTime

Poff sa de så va denna dagen slut.. nej men inte riktigt men näästan..

Körde iallfall ner till macken och tankade mobilen sen har de väll inte hänt så mycke mer... justde ska kolla kläder till i morgon fast orkar inte.. wiiho i morgon har jag sovmorgon så ska sova till halv 8 har bara en lektion och slutar sen kvart över 11 tummen upp. Efter de blir de stallet i vanlig ordning, hinner inte va med kompisar och sånt mitt i veckan utan blir skola och häst (hinner absolut med en häst till men de är ju de att man ska byta om, cykla till och från som tar sin tid..) Tiden bara flyger iväg haha även om man rider i tråkiga väder som ösregn...
Fördelar och nackdelar med allt men detta är ju mitt liv vilket jag trivs med, många har frågat mig såå många gånger vad som är själva stinget med hästar, varför jag fasnat, varför jag inte tråkas ut osv.. och egentligen har jag inget riktigt svar på de mer än att en häst ger så himmla mycke, någon som aldrig har eller haft en häst kan inte förstå och de går inte att beskriva med ord... Ja tänkte skriva vidare på de kanske i morgon men nu måste jag gå och fixa lite...


True happy!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback