Rubrik

}
2010-08-24 @ ${EntryTime
Har tänkt på de ett tag nu mitt hår börjat återfå sin gammla vanliga ljusbruna fula färg med ljust ljust i topparna och mört i hårbotten men varför?, färgade de ju för inte särskillt länge sedan.. åå blir gaalen om de försvinner då har jag ju gjort de i onödan sliter ju på håret när man färgar..  vill att de ska va som när de va nyfärgat!

Sen en annan sak jag tänkt på vi har idrott 8 i morgon i stan frågan är om jag hinner tills dess bussen kommer trots allt inte förens någon minut i... vägrar ta en tidigare buss för de går ju såååå jä*la tidigt kommer aldrig hinna...

Pallar inte cykla i denna jä*la blåsten säääkert motvind som vanligt men måste egntligen sticka NU!


Nää har inget vettigt att säga måste ju cyykla nu...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback