Torsdag

}
2010-08-26 @ ${EntryTime
Orkar inte skriva om dagen i skolan osv men gick iallfall till halv 2, har varit hemma en stund nu och precis käkat pannkakor cyklar strax iväg till stallet och skritta en tur på stubbåkrarna fast egentligen har jag bara lust att lägga till skänkeln och gallopera iväg..

Usch mådde inte alls bra i morse funderade faktist på att stanna hemma men slängde på mig något snabbt så de blev tights, längre linne + marinblått randigt & en stickad kofta som bara typ hänger... och så väst och boots till.
(åkte bil till skolan eftersom jag försov mig)

Har märkt att de är väldigt blandat folk som läser min blogg, häst intresserade folk, folk som bara läser om min vardag, folk som bara läser om mode och tips och sen finns de dem som läser om allt... fast mest är de hästintresserade kanske för att de är mitt liv är ju trots allt där man egentligen lär känna den riktiga jag, genom de långa texterna om hästarna eller när jag håller på med hästar... ni som aldrig läser de missar ju större delen av mig men sen och andra sidan så har jag ju inte tvingat någon till att läsa är iallfall tacksam för att ni läser så flitigt som ni gör =) Kommer alltid komma alla möjliga kommentarer om att dem vill läsa något särskillt och visst kan jag göra de men oftast skriver jag helt enkelt bara om min vardag, har jag ridit så skriver jag om de eller skolan osv...

Neej kan inte sitta här vid datorn längre måste cykla till Peppe nu, håll tummarna för att katten inte har släpat in ett byte som ligger i sadelkammren antingen synlig eller ihop rullad i mattan usch hatar att se döda djur speciellt halv uppätna... klarar bara inte av de



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback