Torsdag

}
2010-08-12 @ ${EntryTime
Usch känner mig inte alls bra, ont i magen och inte på bra humör alls :(  (mår mycke bättre nu..)

Vill göra något men endån inte vet inte alls dagen blir osv... får väll se!
Blir filmkväll med en vän senare i kväll (varken mamma Philp eller Johan hemma..) tummen upp!

Frågan är vilken film vi ska se.., komedi, skräck eller tjej film?

På tal om något helt annat..↓
Känns som folk inte kan acceptera en för den man är, att jag är jag och så här är jag, jag är inte någon annan och jag tänker inte endra mig för de. Jag är inte den personen som ständigt är med folk, fester osv ibland önskar jag att jag inte var som jag är men varför ska jag endra mig till något jag inte är? Alla är vi olika varför kan inte folk acceptera de? Jag kan visste de umgås och träffa folk och festa men kanske inte så ofta, någon gång då och då. Hästarna är trots allt mitt liv och det är så jag är van vid att leva, ut i från dem och det är de jag trivs med.
This is my life right!










Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback