Trött

}
2010-08-25 @ ${EntryTime
Sjukligt trött och ja föresten tror jag håller på bli sjuk är ljock i halsen och fryser & iskall mellanåt..

Var precis nere och kollade höstjacka eller ja snarare en super tunn vinterjacka som jag alltid använt till hösten, fryser ju f*n som en gris i dessa näst intill stormvindar så jag antar att de blir den i morgon (en grå teckjacka) och kanske mina snygga boots till (dem med klack och ormskinnsimitation...) Ska köpa ny vinterjacka men har noll koll på vad jag söker efter... pösig eller tight, lång eller kort, färg eller neutral, mode inriktad eller bara från en sportaffär osv osv..

Hihi sugen på att shoppa... behöver lite nu när hösten kommit igång eller ja snarare höstvädret...


Ooorkar inte skriva mer höörs i morgon!



Vill bara sooooOooova... sjukligt trött.. (fråga mig inte varför)


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback