10 saker om mig

}
2010-08-09 @ ${EntryTime



x Född två månader för tidigt

x Älskar skvaller

x Gått på 5 olika skolor (5 med den jag går på nu)
(bytade skola efter halv 5:an när mamma flyttade, bytade till en skola nära där mamma bor idag och sen bytade jag gymnasie skola efter 4 veckor till annan linje och skola...)

x Skillda föräldrar

x Gillar rosa, orange & marinblått

x Red allsvenskan 2005 och kom tvåa i finalen (lag)


(hade ingen bild på hela laget på denna datorn men kan lägga upp den när jag är hos pappa..)

x Haft häst så länge jag kan minnas (typ hela mitt liv)


(IKE som vi fött upp hos morfar som jag och bror delade på i början )

x Hatar att läsa böcker

x Folk tror ofta att jag och mamma är systrar.. :o

x Ville bli jockyryttare när jag var liten


... ja de finns mycke ni inte vet men är är till en början 10 saker...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback