Vad ska man göra idag?

}
2010-08-09 @ ${EntryTime
Godmorgon eller snarare förmiddag...


INGEN BILD TYVÄRR..!


Nu har mamma och Philip åkt för en liiten stund sedan kvar sitter jag här i sovkläder eller vad man nu vill kalla de... aja har iallfall inte en blekaste aning vad jag ska göra mer än när dem kommer tbx ska vi till stallet och riida eller ja skritta i 20 minuter..

Gör väll som jag brukar när jag inte vet vad jag ska göra.. skriver en lista..!

typ baka, smörja + göra rent mina ridskor & stövlar, sortera & placera om mina ridsaker (har lite större plats nu), rensa min garderob, träffa en kompis, se en film, fixa bloggen (design osv), måla naglarna, sticka ner ch handla en tidning, osv osv typ skriva ner allt man kan komma på som behövs göras eller kan va kul...

Har inte skrivit tips till er på läänge så detta får bli dagens tips..↑

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback