Vilka bloggar läser jag?

}
2010-08-10 @ ${EntryTime

Bloggar som jag följer dagligen

Elin Kling 

Febbs

Tinkerbella

Kenza

Gossips

Kissie



Bloggar som jag läser ibland

Tävlingsryttaren

Warnmark

Joanna

Sara

Smink blogg

Kristina Warg

Sara Carlsson

Ibland läser jag också Frida Fahrman och Sofis snapshots bloggar.

Händer att man halkar inte på en annan blogg eller söker efter någt särskillt men de är bara dessa bloggarna jag följer, vissa mer än andra... 


Skrev föresten för ett tag sedan om bloggtips (tror inte inlägget finns kvar sedan jag startade på nytt) men Febbs och Tinkerbella var bland annat ett av massa tips dock är det bara dem två av alla tipsen som jag följer, framförallt var de för dåig uppdatering på dem andra bloggarna men släng bara in en kommentar om du vill tipsa om någon eller din egen blogg!


Klickar gärna in på någon av dessa bloggar!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback