Borde egentligen inte

}
2010-12-06 @ ${EntryTime

Borde egentligen inte sitta här och blogga behöver egentligen fortsätta med arbetet som jag hållit på med sedan jag kom hem och ännu långt ifrån klar dessutom tickar klockan och snart dags att sova för att hinna upp i tid men jag har varken ork eller tid att fortsätta med arbetet.

Har kikat på både ung och bortskämd och Hollywood fruar ikväll så nu blir de väll att göra sig iordning, tvätta bort sminket, borsta tänderna, antislitage i håret + spary balsam... ja ni vet göra sig iordning helt enkelt.

Morgondagens planer blir sovmorgon, fortsätta med arbetet trots att de skulle va inne i kväll, rida och pyssla i stallet, på lördag blir de julklappsshopping & fika på något köpcenter med mamma ;)

Dagens blev min favorit skjorta under den döljdes en silverglittrig topp ihop med svarta basic jeans och kängor.



Godnatt säger jag för idag!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback