Håll tummarna

}
2010-12-28 @ ${EntryTime

F*n säger jag nu i efterhand att jag raderat alla inlägg och gjorde en nystart men så blev de har nu bloggat i mer än två år hade nämligen en annan blogga ett bra tag innan denna... Men men minns iallfall förra nyår då jag hade en partytopp och lackleggins fast de slutade med någon slags magsjuka och spydde hela kvällen och natten hemma hos pappa med hinken brevid mig när raketerna avfyrades ingen rolig syn som jag INTE hoppas upprepas...

Vanligtvis alla andra år ser man fram emot och hoppas bli ett bra år, man typ tar dag för dag och ser possitivt på de men icke detta kommande året känns som bortslösat år. Några få månader "vanliga" innan den fasansfulla operationen som kommer va ångest x antal dagar eller veckor innan sen ett rent helvete efteråt utan hästar eller liknande, inte få rida på flera månader när jag är tillbaka igen är året nästan slut och de blir massa att ta igen i skolan typ inget liv känns de som. Fasar såklart mest för operationen om de lyckas bra osv.. Dessutom är de mitt sista år på ponny som inte går att utnyttja, inte en galopp på en gröning, skogen osv. Ovanpå allt vet vi inte hur de blir med Peppe om vi får han sålt de året eller inte hur långt hinne rjag sätta igång honom osv..

Nej 2011 är bara ett år för mig att ta mig igenom inget annat iallfall så som de ser ut i dagsläget...

Stå där och kolla när de nya året skjutsupp i vanligafall se fram emot men för mig blir de mer en dag närmare operation..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback