Happy ending

}
2010-12-15 @ ${EntryTime


Tandläkar skräck som man har skulle jag till tandläkaren och "laga" ett hål men de visade sig inte va ett hål utan bara irriterat tandkött förmodligen så de blev bara possitivt eftersom de blev skola efter besöket...

Gosiga dunjackan ligger i tvätten så de blev rena rama självmordet att cykla till tandläkaren i en tunn höstjacka som jag kompleterade med en enorm halsduk. Fast tur nog åkte jag med pappa hem, hihi ;) (ja, jag skulle egentligen till stan idag men blir istället innan skolan i morgon förmodligen)



Dagens accessoar blir en stooor halsduk: 
Såhär ser min ut som är vikt på mitten...
Inte de små "normal stora"  halsdukarna utan stooor, ju större desto bättre (gör den till blickfånget!)

  

Kommentarer
Postat av: Kajsa

stora halsdukar är bäst. Så man kan vira den flera varv utan att frysa :)

2010-12-15 @ 23:45:32
URL: http://fashiontrend.blogg.se/
Postat av: julia

mysig halsduk:)

2010-12-20 @ 09:44:24
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback