I tv soffan framför idol

}
2010-12-03 @ ${EntryTime

Ikväll har de blivit snacks i soffan framför idol på Tv här hemma hos pappa, oväntat nog var de Minnah som fick följa med Jay i finalen känns fel att hon fick komma till final när hon egentligen åkt ut men så är iallafall fallet.
Men och andra sidan var de endån helt rätt som gick till final, Jay som bara toppar allt och Minnah som verkligen känns som en artist, Olle har aldrig varit min favorit eller fått den dära wow upplevelsen, för mig känns han fortfarande som en snubbe som lirar på gitarren och sjunger lite dovt heller inte den riktigt mäktiga kännslan men i och med att han var typ en tittar favorit trodde jag han var klar för final... men som sagt man vet aldrig vad svenska folket röstar!

Jay är iallfall redo för finaaal han om någon kan sjunga allt ifrån lugna, rock till riktiga utmaningar (han är ju absolut ingen som lirar runder på säkra kort) inte för att jag gillar hårdrock eller hans stil utan för att han verkligen kan sjunga sjukt bra och som artist, helt grym.
Men man får inte glömma hela idol kvällen var ju grym! 




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback