Ingen speciell dag

}
2010-12-27 @ ${EntryTime

Idag har de inte hänt något särskillt men känns endån som jag fått massvis gjort.. märkligt

Kollade på en massa Svenska Holywoodfruar klipp i "morse", gick ner och käka frukost sen fick jag ett ryck att städa mitt rum som sen fortsatte i köket och vid Tvn efter de blev de lite bus i trädgården med Dezzie och har precis bakat muffins ;) Kan tyvärr inte cykla till stallet eftersom vägen där jag cyklar är igen plogad så får vänta tills mamma kommer hem (både bra och dåligt..)

Känns faktist märkligt att ha de så städat på rummet brukar fort hamna en massa kläder överallt (och annat..)

Nu åker jag vidare till stallet!...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback