Jag gillar / gillar inte

}
2010-12-15 @ ${EntryTime
Innan jag fortsätter plugga blir de en liten uppdaterings paus...

Jag gillar:

-
Päls: Jackor, västar, bolero, kragar
- Metallic kännsla.. (leggins, byxor)
- silvrig, glansigt, skimmrande (linnen)
- Ormskinn
- Långa stålarmband
- Ringar i metall (stora) (utan färg)
- Udda och nytänkande inom kläder och mode
- Halvslarvigt instoppad topp i byxor
- Enorma kilklackar
- Grå stickade raggsockar
- Hunters
- Röda naglar eller manikyr (dock ej lösnaglar utan riktig salong manikyr)
- Skinnhandskar
- Polotröja utan ärm

Jag gillar inte:

- Jeans / leggins & tröja "modellen/varianten"
- Skor från sportaffärer. Ska helst va från en skomode affär med undantag idrottsskor
- Stickade koftor (varianten med knappar..) (har en hemma att mysa i bara)
- Min garderob (innehållet..)
- Slitna och urtvättade mjukisar
- Urtvättade kläder
- Vida jeans
- Manchester myxor
- Plastiga stövlar med liten klack
- Blommiga "tant" gummistövlar
- Mössor
- Tröja / tunika med skärp vid magen
- Äkta päls









Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback