Luciadagen

}
2010-12-13 @ ${EntryTime
Lucian "firades" med lussekatter och glögg utan luciatåg eller liknande traditioner.

Måndagen tillbringades föredemesta att vänta på försenade tåg... känndes åtminstånde som de, hopplöst att vänta och vänta på ett tåg, gav nästan upp... men hem kom man med skjuts från station ut till stallet.

Absolut inte min dag idag, börjar med att inte veta när fördjupningen börjar eftersom jag ska göra en upg som jag inte var förbered på sist, när jag väl fick veta när de var hade jag redan missat bussen. I dagligordning vänta på tåget fryser man häcken av sig, ofocuserad rättskunskap vilket betyder ännu mer att göra hemma, fet lunch och sist men inte minst en bad hair day! Säg mig varför skiftar mitt hår till äcklig gul brun färg när jag fryser och är i skolan, såg totalt vansinnigt hemskt ut idag och hela håret fruktansvärt torrt, finns de någon behandlig man kan göra i salong som vårdar håret osv så de inte blir värre och kanske spricker, mitt hår tåler nämligen inte denna kylan.. Tror i vilket fall som jag tar en sväng om salongen i morgon där vi är stammisar både jag och mamma och hör med dem?! Ska ju låta de växa inte klippa..

Ung och bortskämd sen därefter Hollywoodfruar.

Varför ska de bästa modebloggarna va så sega på att uppdatera?!
Haha mitt i allt detta julklappsshoppandet känner jag bara för att köpa något plagg till mig själv och sen vänta och se vad man får.. ska ju trots allt hitta en till mamma också som för övrigt är den sista ;)





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback