Lucka två

}
2010-12-02 @ ${EntryTime

2010-12-02

Gick upp som vanligt vid halv 8 trots att skolan inte börjar förens halv ett, kollade på Vakna med the voice fram till nio och käka frukost samtidigt. Har precis gjort rent mina låga kilklackar (ska nog önska mig ett par "riktiga" typ från nelly.com) Egentligen höstskor med ytterstlite typ flece insida så hade tänkt ha ett par gråa raggsockar som sticker fram lite och fjäderörhängena men ja kläderna har jag ingen aning om ser lite tråkigt ut på den frånten iallfall när jag tittar i garderoben...

Funderar lite på om jag ska ta tåget en timma tidigare, in om en butik för att byta väskan eftersom de knäppet blivit löst och vidare till lagerhaus eller i morgon alltså innan skolan eftersom vi går eftermiddagar...



Dags att skriva önskelista & inhandla kläder till julbord redan till helgen är de julbord med farmor, farfar, pappa och bror.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback