Mitt i julklappshandlandet

}
2010-12-12 @ ${EntryTime


Två köpcenter, nästan alla julklappar klara och pengarna i ständig "rörelse" dock inte in, endast ut.
Trots resultat utan något till mig själv mer än ansiktsmask och peeling blev de lite ögonshopping i vanlig ordning, denna gången slog tanken mig om jag kanske skulle köpa ett par gråa mjukisbyxor med tighta, snygga ben som jag fick syn på inne på Vero moda. Inte till att mysa i, stallet eller så som man brukar ha mjukisar utan till en uppklädd överdel och använda dem typ som ett par harremsbyxor...
Kontrasten som gör grejen samtidigt som de blir en mer bekväm outfit, kanske ska man slå till?

Ovan ser ni dollyblond i en bekväm men ögonfallande look även en tidigare look som jag starkt gillar med skinnkorsett och kilklackar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg outfit

2010-12-21 @ 09:45:53
URL: http://modemix.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback