Topshop

}
2010-12-28 @ ${EntryTime


Älskar verkligen Topshops kläder eller ja hela butiken man kan gå där i evigheter och personalen är alltid trevlig och verkligen service däremot är dem ganska dyra så har därför inte särskillt mycke där i från men några toppar, jackan och mössan har de blivit. Älskar kläderna verkligen, aldrig tråkiga och sådär välldigt speciella som jag starkt gillar.

Här ovan ser ni tre plagg som jag gärna hade tagit med mig hem... speciellt pälsvästen som jag länge letat efter den "perfeckta" men även den härligt galna fjäder jackan.

Har fått en kännsla av att butikerna har blivit så tråkiga och jag kräsen att dem lixom inte är unika nog så som H&M, Kappahl, JC, Ginatricot ja ni vet dem "vanliga" fast några enstaka plagg kan man ju såklart hitta där.
Med ett undantag Cubus som tidigare bara känndes som en tråkig familjebutik har numera fått en hörna med mer mode vilket gillas skarpt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback