Yeye nyår here I come!

}
2010-12-28 @ ${EntryTime
Nyårs klänning  (check) 

Blev en tur på Centersyd med Philip för att hitta nyårskläder eller ja jag tänkte mest köpa om jag hittade vilket de blev...

In på Cubus och hittade bland annat ett par byxor & klänning såklart på ordinarier så de blev bara klänningen till en börja med, MEN när jag kom till kassan var de tydligen halva priset på lågklänningen som de blev, både jag och expiditen lite paff men hur glad som bara irriterande att jag inte tog byxorna då också dem kanske var på rea dem med?!

 

Kanske något sånt.. ↑

Älska enkelheten, mönstret och förengånsskull en långklänning jag inte drunknar i :))

Kommentarer
Postat av: Jill

Jadu jag vet inte hur man vet det.. Jag har nog ganska bra koll på H&Ms sortiment antar jag... nej den är tyvärr slut!!! ibland kommer guldkornen till hemsidan, men det är inte så ofta :( Ha en härlig dag!

2010-12-28 @ 17:47:32
URL: http://jillh.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback