En dag i Kivik

}
2010-07-20 @ ${EntryTime
Mycket att berätta men är så jädra trött, drar de lite kort bara..

Gick upp tidigt (iallfall för min del) och körde vid 9, tog drygt en och en halv timme att köra.
Gick runt och kollade på marknaden fick 14 par strumpor, tog några vanliga, några med sött mönster /figur och några super mysiga och varma utmärkt på vintern (ni kan föresten se dem här nedan↓, klicka på bilden)



Köpte även körsbär och munkar som vi käkade upp =) + att mamma köpte lite annat...

Åkte även några karuseller (eller ja bara 2 stycken för Philip tyckte vissa snurra för mycke.) Åkte iallafall en rolig som jag inte minns vad den hette + en värre variation av virvelvinden (mycke högre tryck + fart och gick lite annorlunda bara..) fast sätet var alldeles för stort så jag typ slungades runt och kunde inte sitta stilla, slog ryggen så jag är alldeles röd där, fast jag är absolut inte avskräck av att åka för de..

Efter marknaden gick vi och badade på en underbar fin sandstrand med stora vågor (häärligt) stannade där och fikade + bada så klart

Körde senare inom lite småställen och sen direkt till stallet, myste med Peppe lite =P (fyllde på vatten + gav katt och kanin mat dem som bor där är på semester) älskar verkligen när han är så kelen och gosig och verkligen kommer till en och följer efter.

Sen hade vi beställt pizza, käka, duscha och här sitter jag nu i sängen...

(kort kort sammandrag av hela dagen..)

                   

Pappa var lockig som liten.. vilket jag också får när jag badat..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback