Kort shopping

}
2010-07-26 @ ${EntryTime
Blev bara en kort shopping... men ska snaart iväg igen och ta igen missat..

Köpte endast tre saker ↓




Den svarta.. är en collage liknande tunika som är längre där bak (ser sjukt konstig ut på galge men snygg & skön på) Rea plagg från Vila

Skärpet köpte jag också på rea, Gina tricot, tänkt till den svarta tunikan
+ ett basic linne (ordinarie) i härlig färg (har ett likadant fast i annan färg)

De va de...

Tänkte också köpa:
Hårband
Trosor
Kjolarna jag visat (fanns dock inte i dem färgerna)
svart, vit & grå t-shirt
nya pumbs
slippin
+ lite annat men var tvungen att åka lite tidigare så han inte men kanske nästa gång.. =)

Reklamerade min baseball tröja + en topp (tänkte först köpa en annan baseball tröja fast är lite trött och uttjatad på dem nu så jag struntade i de..)

Lite störigt när det är så mellanting mellan rea saker och nytt men jag lyckas alltid hitta något... =)


Blev en ganska simpel shopping outfit
Super tighta jeans (blåa)
Brun tröja med puff ärmar
Halsband med hjärta
och piffade till de hela med ett par svarta pumbs med träklack (dock försmå så fick ont i tårna men är trött på mina utslitna ballerina skor.. XP)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jätte mysig blogg! :D

2010-07-26 @ 22:35:37
URL: http://paati.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback