Kvälls...

}
2010-07-27 @ ${EntryTime

Ja då va denna dagen också snart slut...

Har suttit vid datorn och lyssnat på musik / sjungit och samtidigt checkat in lite roliga bloggar.
Är föresten sugen på typ en pedikyr behandling med fotbad, fotmassage, filning (fila naglarna & förhårdnader), måla tånaglarna i någon snygg färg osv.. både skönt & uppfräschande men även som en kul grej. Visst man kan göra typ liknande hemma men de blir inte alls samma sak.. har iallafall surfat runt och hittat priser allt i från 220 till strax under 1000 kr. Får se hur de blir men vill ju helst tamed någon kompis eller så också...

Jag har föresten ännu inte hittat vad jag ska ha för väska till plugget.. har letat länge och väl och när de gäller skolväska är jag ganska kräsen (fast de är jag annars också..) men just till skolan känns de som de är bara samma väskor ständigt..

Förövrigt är det inga nyheter på g mer än att jag är så sjukt sugen på att ha storhäst nu..!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback