Långtur på islandshästar

}
2010-07-24 @ ${EntryTime
Som sagt som jag länge och väl har sagt så har vi ridit på Islandshästar idag.

Red i 2 och en halv timme inklusive fika.
Jag, mamma, Philip och Johan som red.

Jag fick ett piggt och allert sto (super skön att rida och underbar i passen..) brukar tävla osv.

Hästarna fick man efter ridvana osv, vissa hästar krävde något mer eller kunde något mer än andra osv...

Orkar inte skriva så mycke.. här kommer bilder iallafall↓


Jag och min lilla islänning (precis uppsutten efter en fika paus)




En ovanlog syn.. (min bror)


Riddare? Nej nej bara en häst med soleksem och en rolig syn av ryttare.. (haha xD höll på då av skratt första gången jag såg, minst sagt VÄLLDIGT ovanlig och rolig syn)



Jag in action..



Jag bror och häst..


OBSERVERA: dåliga mobilbilder, glömmde kameran + att fotta mamma eftersom hon var “fotograf”


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback