Mini shopping

}
2010-07-05 @ ${EntryTime
Shopping idag med Joanna, blev lite små behövliga saker ↓



Solglasögon med lätt tonade glas (gillar inte solglasögon som är jätte mörka..) är dock inte helt säker på dem... 
                                                   


Svart bikinitrosa med paljettkant (halva priset)



Snygg necesär (stavning..) till skolväskan med behövliga saker..



Våtservetter, bra att ha i väskan! (lucktar sjukt gott =P)



Såklart ska även jag prova denna välomtalade mascaran, då återstår de bara att se om den är så bra som den sägs!

Solglasögonen är handlade på glitter, mascara från Kicks och resten från H&M.




Var föresten tvungen att reklamera min randiga stora badinspirerade väska (hade gått i sönder i axelbandens fästen)



Diss till denna väska från Gina tricot pga kvaliten!
Dock köpte jag den eftersom jag var i akut behov av ny “skolväska”  (fast nu får jag leta efter en bättre under sommarlovet)

På tal om väskor denna väskan köpte jag sist men har tyvärr inte visat den här i bloggen.. ↓



Lite enkel väska från Bik Bok



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback