Nyfiken att prova

}
2010-07-08 @ ${EntryTime
Onödigt att sminka mig när jag bara ska till stallet men va nyfiken att prova min nya maskara..


Fram i från (såg att de blev lite mindre på vänster så kolla på mitt högra = vänster från dataskrämen)



Från sidan (syns inte mycke från sidan)


Fick ta tre lager (sa de också när jag köpte den)



 Tummen upp för:

                 Man får mycket finare ögon och upplevs mycke större (syns dock inte på dessa bilder)
                 Man får upp rätt mängd med en gång.. (smart behållare)
                 Lätt att måla på
                 Bra borste
                 På nära håll ser de faktist ut som man har miljoner med fransar



 Tummen ner för:
             
              Måste ta så många lager (3 lager)
              Priset
              Svårt att få lika mycke på båda
              Blir självklart aldrig lika bra som reklamen


Kortsammanfattning: de possitiva över väger de negativa men det är dock ingen mascara jag kommer köpa igen, använder slut på denna sen provar jag någon annan ny. Gillar hur ögonen markeras och blir finare och tydligare + framhävs vilket heller inte syns på bilder.


Alltid lika kul att prova nytt!

Vill du ha mer markerade och framhäva ögonen mer så Go for it!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback