Tjo på denna tråkiga dag..

}
2010-07-27 @ ${EntryTime

Sjuukt tråkig & dryg dag... pallrade mig upp vid 9 (fixade mig osv) åkte ner om Tomelilla (Philip skulle lämna sin bil på lagning) körde vidare ner till Ystad i stan och gick i en massa små butiker (inte särskillt många butikskjedjor mest sånna typ ovanliga..) fast var inte alls på shopping humör.. aja efter en stund körde vi och hemtade hans bil och körde in om grangården. Hittade ett jätte fint rambo fleece täcke fanns tyvärr inte i Peppes storlek, var heller inte lönt att köpa till när jag har storhäst eftersom man vet aldrig vilken storlek den kommer ha... men blev iallafall ett snabbknäppe (sånna som sitter på utetäcken fram som man kan byta när de går va..) + ett fler färgat koppel & godis stång till kaninen (ni viste kanske inte att jag har en kanin också..?)





Föresten tvättade mina Hilfiger sneekers i går (eller ja mamma körde dem i tvätt maskinen) och som tur va blev dem inte missfärgade PUH, rena och fina & fick tillbaka sin fina färg. Har nämligen råkat utför att skorna antagligen inte klarade att bli tvättade så, dem var vita och blev piss gula = inte snyggt, han använde dem i drygt en månad sen aldrig mer.. var rädd att de skulle hända med dessa skorna också men än sålänge har dem klarat sig..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback