Torsdag

}
2010-07-01 @ ${EntryTime
Ännu en tråkig dag fast denna dagen ska jag se till så de blir något ut av den.. och inte lika dödstråkig som i går!

Gick upp åt frukost och kollade på repriser av Desperate Housewifes 11,55 (sommarlovs vana..)
Sen bytade jag om till “tränings kläder” (3/4 tränings byxor, linne och sneekers)
Och tog med vovven på en rask promenad tänkte att jag ska börja den så kallade morgonen bra och kanske börja med ny rutin så man kan börja med de efter frukosten och förengånsskull känna sig trött och hungrig vilket jag aldrig blir när man bara går hemma och gör ingenting (på sommarlovet) egentligen skulle jag hittat ett sommarjobb hade ju varit bäst men nu är redan en månad gången, fast vet ni något så hör gärna av er!
Tog lite Lunch och satte mig på trädäcket med Dezzie efter promenaden..

Har inga planer för dagen ska nu bara bytaom, cykla till stallet och kika till Peppe, hemta en sak i stallet också, cykla hemom och kanske senare cykla ner till djuraffären i Kävlinge (är dock en bit dit..)  men behöver en slags vitamin till kaninen eller så sticker jag bara till stallet och åker hem till morfar blir på tisdag... (lite saker som jag kunde hjälpa honom med..) fast vet inte om de är hemma eller kan idag aja får väll se..



Skrivbords bakrund..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback