Woppsi

}
2010-07-07 @ ${EntryTime
Haha efter mycket om och men blir det ett inlägg.. började med att sätta igång en fråga men jag hade ingen bra bild... haha sen skulle jag göra en “10 saker ni inte visste om mig” men där fattades jag också en bild som jag har hos pappa, ajja kommer förr eller senare, that's how it is!

Har iallfall bestämt mig för att behålla solbrillorna.

Haha jag skulle cykla ner en sväng och slänga lite saker så skulle jag kalla ut Dezzie i hallen, så jag kallar och kallar och kallar men ingen Dezzie kommer så jag tar och skakar godis burken och då kommer hon alltid om hon är hemma men nej då kom hon inte heller letade i säkert 20 minuter överallt och de visade sig att jag råkat stänga in henne i sovrummet haha så där satt hon helt förvirrad xD





Ska ta en dusch senare med hårinpackning, hårets slits som f*n nu i solen.
Kanske kan visa vilka produkter jag använder lite senare..?








Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback