Kväll

}
2010-06-22 @ ${EntryTime

Så nu sitter jag här med datorn i knät framföra Tv:n och ska försöka uppdatera om kvällen / eftermiddagen.

Gick ut och solade efter att jag bloggade sist efter de cyklade jag till stallet.
Tog med mig lite äpple till Peppe men de va någon annan som också ville ha dem haha xP (stall ägarens lilla son på snart två år)..aww Peppe har blivit så snäll nu när han lever livet igen och inte är inrutade i en liten fyrkant (antingen boxen eller sjukhagen), han är så himmla glad och nyfiken och bara strosar runt och äter gräs.

Cyklade hem och sen var de vidare nästan direkt för att ***** ** ** **** mer än så tänker jag inte säga haha..

Nej i kväll måste jag lägga mig i tid, i morgon ska jag och mamma träffa mammas vännina som fått en bebis för ca 3 månader sedan med presenter och saker så sött.. (ska va där tidigt)




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback