Flädie Lantmannaaffär

}
2010-06-19 @ ${EntryTime
För de första så kommentera gärna med namn och inte Anonym.
För det andra har jag aldrig sagt att Peppe inte skulle få röra på sig, givetvis ska han få de oavsett dressyr eller hoppning osv. Kommentera innan ni har fackta! Jag berättar långt ifrån allt för er och hur de kommer bli osv!

Var på Flädie en runda och köpte / fick tre par bruna kingsland ridstrumpor (blev bruna denna gången..)

                                               

Hittade även ett par Roeckl handskar som jag ska köpa när de kommit in i den färger fast fler storlekar fanns bara ett par i den färgen kvar.. vilken färg får ni sen när jag köpt dem.

Hittade även lite annat smått som är onödigt att köpa nu med tanke på att vi inte vet 100 hur de blir med Peppe, storhäst osv bland annat schabrak och ett vintertäcke. Köper sånna saker isåfall när det är dags...


Blev alltstå Kingsland strumpor
                Hundmat
                Kaninmat & glass “mumms”

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback