Ni visste kanske inte...

}
2010-06-22 @ ${EntryTime
Ni visste kanske inte att jag älskar mode, på senaste tid har jag blivit mer och mer intresserad av mode och trender. Jag har alltid gillat mode och trender men det är dock inte förens nu jag har fått kläm på de och blivit mer intresserad. Jag har heller inte allt i de senaste trenderna utan mer intresserad utav mode och dem som håller på med mode. Älskar att ha koll på de senaste, kollar gärna upp de nya it till outfitsen, läser en massa mode tidningar och bloggar. Gillar hur man kan testa och prova sig fram olika outfits, vilken skillnad ett skärp gör eller bara vilken skillnad en långrandig skjorta gämfört en skjorta som har ränder på bredden, vilken skillnad ett par högklackade skor ger osv alla extrema plagg, detaljerna hur stor betydelse eller skillnade de kan göra osv. Mode handlar ju inte bara om it plaggen eller vilka plagg som man ``ska´´ ha, handlar mycke om en själv också sin personlighet ska komma fram i kläderna...
Finns ju en massa trender så de finns alltid något som kan passa en.
Även olika knep som kan få en att se längre, smalare, avslappnad look osv.

Själv är jag inte den som kan bära upp alla plaggen jag är heller inte den som använder de till vardags i skola osv utan framförallt it ``sakerna..´´ (accessoarern, pagget, färgern mm) Framförallt att ha koll på trenderna och knepen och inte så mycket att bära de själv trots att man köper en del..

Läser modebloggar dagligen, kollar på Tv såfort det är någon trend expert eller någon som ger tips inom mode.

Det är mer lekfullheten i att hitta sin egen stil med mode som lockat mig. Man kan ha sin egen stil men endån använda mode & trendplagg, accesoarer osv.. Nyfikenhet och ständig variaton, det är ju aldrig samma utan de kommer hetaiden in nya trender och it plagg.

Finns en stil för alla!


Nu förtiden är jag mer att jag ska prova allt, prova nya saker som man inte vågat tidigare, våga riskera, man har inget att förlora tvärtom! Mixa och matcha..

Fast sen är jag även den ``bekväma´´ som gärna vill ha bekväma kläder och har dem dagarna då jag bara vill ha ett par slitna jeans och en mysig tröja eller tights och en skön tröja osv man kan ju inte alltid va på topp..


Detta visste ni inte va? Kan bero på att jag sällan bär de i skola och sånt utan mer har koll på sakerna och använder de vissa speciella tillfällen. Oftast brukar jag isåfall bara ha någon trendinricktad accessoar, trend färg på naglarna, ett speciellt plagg osv (i skolan & till vardags)


Här är bland annat ett utav massa modetips för att se bra ut på stranden ↓
Läs och ta del du också!



Lånad från mode på expressen

Läs och få tips här om 27 badplagg som fixar finfin figur!


Som sagt inte bara en hästblogg...





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback