Snabb uppdatering innan jag går ut i solen igen..

}
2010-06-22 @ ${EntryTime
Idag har jag lyckats gå upp lite tidigare än vanligt dock somnade jag om lite senare men var iallfall uppe innan 12, skönt för engångs skulle, Trött av att gå upp så tidigt haha men la mig i solen och blev lite piggare...
Ska försöka få lite tidigare morgonvanor men är inte särskillt lätt...

Skönt med lite solbrunbränna speciellt på benen.. ett tag sedan de var så här fint väder sist, fast färgen sitter fortfarande i så man slipper bränna sig på nytt...

Målade naglarna ute i solen och snyggade till ett par tråkiga shorts + solade såklart

Förengånsskull ska de bli riktigt skönt att cykla till stallet, fläktar ju lite när man cyklar och bara pyssla i stallet..

Ut i solen och steka igen, cyklar till stallet senare

Uppdaterar mer i kväll!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback