Uppdate

}
2010-06-20 @ ${EntryTime
Lite uppdatering här ja, kan behövas..

Stack som sagt till stallet innan och fixade, Peppe är så mycket gladare nu häärligt =)
Tog inte alls lång tid att fixa i stallet MEN när jag var klar ringde jag pappa och han sa jaja jag kommer nu, kommer han ? nej 30 minuter senare kommer han hmm vadå bra på att beräkna?! Haha förvånda, nej jag tror inte de haha snackade med Anna som vanligt och lite sånt under tiden..

Verkar som alla har tävlat i helgen (ridning) förutom jag då och de lär ju inte bli på evigheter, that sucks, frustrerad igen jag vill jag vill jag vill men kan inte... (jag kan ju om jag får en häst..låna eller köpa)


(sist jag tävlade.. ) ps videobild.. där av kvaliten haha ser ut som ett mini hinder från läktaren fast här hade jag precis kommit igång igen och började lågt



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback