Visste ni att..

}
2010-06-27 @ ${EntryTime


Visste ni att jag har operarat mina ögon ca 5 gånger sammanlaggt (ska jag va ärlig har jag nästan tappat räkningen)

Lite annorlunda med ögonen eftersom det läks så fint och syns inte några ärr, syr med sockertråd som sedan försvinner efter ett tag.

Fast sist var det en ren mardrömm att sövas och åka ner till oprertionssalen ja allt innan jag sommnade.. tänker inte förklara och väcka minnena men de var fruktansvärt jobbigt och nu hoppas jag innerligt att inte behöva göra någon mer operation.. sist fick jag ingen “glömma bort” medicin som även inehåller lugnande.. jag som måste ha värsta kontrollen (över mig själv och vad som händer runtom) och inte kan låta någon ta över (dessutom livrädd för sprutor inklusive kanyl) hade all kraft att kämpa emot och minns som om de vore i går men framförallt upplever de om och om igen...



Kommentarer
Postat av: melli

varför har du opererat ögonen så många gånger, kan du inte skriva ett inlägg om det :) hade varit kul att veta!

2010-07-02 @ 16:35:15

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback