Ridstövlar

}
2010-03-10 @ ${EntryTime

Pioneer stövlar, äkta mjukt läder med dragkjedja bak sjukt snygga, långa och smala i skaftet kostar strax över 2000kr ska köpa dessa när jag sålt mina gammla (ps mycket snyggare när man har dem på..) 


Mountain horse. helt okej har haft ett par tidigare fast utan snörning tycker nästan dem ser klumpiga ut inget för mig...



Dem klassiska Tretorn stövlarna som alla känner till själv gillar jag inte alls dem, absolut inget som jag skulle tänka mig använda men men det är ju bara min åskit...





EKONIMI varianterna från Hööks:



Chaps och skor,
Aniliniskinn med resår (chapsen) kostar 459 kr inget för mig eftersom jag vill ha själva helheten men helt ok att rida hemma i till bekväma skor



Samma sak här fast med diamanter kostar 449, material: mjukt nappe
Inte heller något för mig eftersom jag vill ha själva helheten men skulle kunna tänka mig att rida hemma med



Stövlar i mjukt syntet läder kostar bara 499 kr tyvärr så är dem inte svängda upp till och ser något plastiga och klumpiga ut men en bra ekonomi stövel för dem som inte vill lägga allt förmycket pengar på utrustning


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback