Ännu en ... detta visste ni inte om mig

}
2010-11-05 @ ${EntryTime
Kollat en massa, bloggar & filmklipp om och om igen haha... men tänkte snart gör mig iordning men först blogga lite och berätta ännu en detta visste ni kanske inte om mig...


Oftast när folk frågar hur de är säger jag alltid åtminstånde okej eller bra eller om någon frågar hur de är med ryggen säger jag alltid bra eller helt okej däremot om personen frågar om jag har ont i ryggen säger jag som de är. Jag säger lixom aldrig dåligt eller ont osv eftersom jag hatar att oja mig, tycker de känns oförskämmt att prata om mina problem och bekymmer alla har vi våra bekymmer varför ska jag då oja mig som om jag hade världens problem dessutom vill jag absolut inte att folk ska tycka synd, ha med kännsla osv. Nej de finns barn som svälter, folk som sitter i rullstol, förlamade och tusen en värre saker än om jag är förkyld, är nere, ont i ryggen osv, visst jag kan skriva de i bloggen men de är ett undantag eftersom det är den plats jag skriver av mig.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback