I skapandets stund

}
2010-11-15 @ ${EntryTime

Trött på de enkla, avsky för tråkigt...

I skapandets stund står man framför spegeln, finner nya ideer, nya lösningar och nytt sätt att tänka, denna gången slutade de med metallic och army...

Det nyinköpta partylinnet kikar fram bakom army inspirerade skjorta tillsammans med lappjeans och kängor smyckade med nitar och spännen...



Skymtande tjuvtitt på morgondagens outfit (dock ej skorna på bild)

I min barnsligt söta pyjamas sitter jag och förengånsskull ser framemot pågående veckas slut, om turen är på vår sida kommer de bli galet mycket folk och massvis att göra sånt som får timmarna att flyga förbi och inte att glömma bort att jag är ledig på onsdag dock hade jag hellre jobbat häcken av mig. Saker som jag förträngt och stöttbort ska dessvärre upp och tiden knapar allt närmare och skräcken allt större... (en heldag att snacka med läkare osv om den helvetes skoliosen)

Med ett gladare smile på läpparna ska jag krypa ner under täcket för att kolla på tyvärr sista avsnittet av show by kling


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback