Lovely

}
2010-11-19 @ ${EntryTime

Livet flyter på även fast bloggen stannat upp lite...

Föll ännu en gång för ett par plagg när jag stod där och arbetade, kunde genast se mig framför hur / vilka outfits vilket resulterade till en hel kasse full med underbara kläder som fick följa med hem...

 

Föll handlöst för denna snövita pälsboleron (typ fjädrar /päls, fejk ofcourse)
Uppklätt eller nerklätt - väljsjälv!
ynka 399 kr för denna skönhet
 



Lite tuffare stil, en t-shirt som jag personligen inte tycker är sådär trist som t-shirts gennerellt är (stavning..?)
Blev en till mamma också hihi ;)
149kr st



Sött halsband till inspirations lösa dagar eller hela outfits...
99kr

Blev en militärgrön topp till mamma också, haha tänkte först att en av topparna skulle va i julklapp men ää köper en annan julklapp istället ;)

Fredags shopping, lycko shopping, veckans shopping ja detta är nog de enda jag kommer sakna från praktiken att kunna kika mellan hyllorna hela dagarna..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback