Ska jag / ska jag inte...

}
2010-11-12 @ ${EntryTime
Halva av halva ordinarie prislappar skulle sättas ut på vissa plagg, då jag hittade en lite udda kofta. Liknar typ som dunfjädrar på utsidan i svart med guldknappar (tror isåfall jag klipper av knapparna)
Liknar denna fast i svart och kofta istället för jacka...  (bild lånad från lisaplace )

349 kostade den och så halva av halva (ca 87kr)

Dock har jag inte ens provat den dessutom vet jag inte om den finns kvar efter helgen...


Föresten har aldrig tanken slagit er att när ni provar kläder frågar man sig själv om man kommer våga sticka ut med den, har alla andra också en sån, vad ska andra tycka, kommer jag likna blablabla osv...

För nu är jag så himmla trött på att tänka efter vad andra ska tycka och tänka, gilla eller inte gilla, varför kan man inte bara fråga sig själv tycker jag om den, vill jag ha de och har jag råd typ...
Gillar du något som sticker ut så ta de som en utmaning, räta på ryggen och fejka ditt självförtroende.
Våga vara du...

Jag har bestämt mig för att förbättre mitt självförtroende, våga vara mig själv, våga säga nej i vissa lägen, kunna stå på egna ben och inte förlita sig på någon annan. Jag behöver inte någon att alltid åka bussen med på morgonen eller hem, jag kan köpa något plagg som kompisen inte tycker om, svara ärligt när de gäller smak.., inte komma i jeans / leggins och t-shirt + sneakers för att inte visa att jag är mode intresserad och smälta in i mängden. Jag har en bit kvar till att få de självförtroendet jag vill ha men de är sånt jag jobbar med helatiden. värst är nog min byghet okej jag ska inte säga att jag har världens sämsta självförtroende för de stämmer inte men betydligt bättre vill jag ha, för min egen del & underlätta...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback