God morgon!

}
2010-10-12 @ ${EntryTime
God morgon alla där ute! :) Antar att de flesta sitter i skolan, på jobbet eller kanske hemma som jag eftersom jag inte börjar förens ett.

Käkar frukost nu sen ska jag ta och leta fram den kortaste sadelgjorden vi har hemma eftersom vi ska prova dressyrsadeln idag och för er som inte visste så är stropparna på dressyrsadlar mycke längre än hopp.





Hehe nu ska jag bara slöa lite, leta reda på den kortaste sadelgjorden och sen göra mig iordning och så ;)

Tjoho börjar 13,00 och slutar 15,00 hehe älskar tisdagar ;)




Kommentarer
Postat av: JoJo

Ser faktiskt mysigt ut. Denna morgon för dig :) :D

2010-10-12 @ 09:42:51
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback