Onsdag

}
2010-10-06 @ ${EntryTime
Trött och inte på humör så blev en typ mys / slapp outfit:

Lång stickad kofta - gina tricot / långt linne - gina tricot / tunna ribbade leggins - H&M (nya) / + höstjacka och sneakers

 

Började egentligen 8 med idrott men hade så pass ont i ryggen så var tvungen att ta värktablett och vila, istället komma nästa lektion som började 11 och slutade 16,05 (eller ja liite tidigare)

Dryyga lektioner = hade sjukt tråkigt så blev mesta att slappa och snacka ;)

Nu ska jag fixa i stallet (onsdag = vilodag) och sen blir de en massa planering inför i morgon eftersom jag ska hålla halva rättskunskap lektionen om mitt kapitel...

Ps ingen msn, facebook osv för idag bara måååste jag fixa till min lektion i morgon...





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback